Wsparcie
W celu ułatwienia pracy naszym Kontrahentom służymy wsparciem na każdym etapie współpracy. Dokładamy wszelkich starań, by rozwiązać ewentualne problemy z urządzeniami oraz doradzić w kwestiach technicznych.
Jeżeli masz problem związany z naszym urządzeniem lub funkcjonowaniem systemu – prosimy o uzupełnienie Zgłoszenia serwisowego w formie Formularza w wersji PDF.
Jeśli potrzebujesz szybkiego kontaktu, możesz skorzystać z zakładki KONTAKT DO SERWISU gdzie znajdziesz bezpośredni kontakt (numer telefonu i adres e-mail). Przed kontaktem spisz model urządzenia, datę instalacji i dokładny opis problemu. Jeśli potrzebujesz wsparcia technicznego handlowca – zapraszamy na zakładkę powyżej KONTAKT.
Jeśli potrzebujesz wyceny projektu skorzystaj z zakładki ZAPYTAJ i wypełnij formularz online. Tu możesz dołączyć niezbędne pliki.
Godziny otwarcia: Pon. – Pt. 8:00 – 16:00
Tu uzyskasz szybkie wskazówki pomocne w rozwiązaniu problemu.
Zapytaj poprzez formularz kontaktowy,
a nasi doradcy odpowiedzą bez zbędnej zwłoki.